piątek, 8 lutego 2013

Po prostu w przypadku niektórych znajomości jest bliżej do drzwi niż do łóżka.

Ja lubię dziwaków. Raczej trudno zaufać komuś, kto na takim świecie umie zwyczajnie wyglądać i normalnie żyć


Hejka. Przepraszam, że długo nie pisałam ale nie miałam czasu, żeby jakoś coś napisać. Założyłam nowego bloga ;-) ! Ale nie o moim życiu. Będę na nim pisać opowiadanie związane z Harrym Potterem. Chcesz poczytać? <KLIK>  Mam nadzieję , że się wam spodoba i szybko się nie zniechęcę. Jeśli wolicie , żeby opowiadanie było takiej jakby o was to po prostu zamieniajcie imię Natalia na swoje np. Paulina. Od 11.30 mam ferie! Poczytam sobie książki. Na urodziny ich trochę dostałam więc warto poczytac. Teraz czytam HP i zakon feniksa i tunele od Rodick'a Gordon'a i Brian'a Willams'a  :P Dużo raczej dzisiaj nie będe pisać, bo chciałabym już wieczorem dodać pierwszy rozdział opowiadania, a żeby go dodać to muszę już teraz posiedzieć. Nie chciało mi się wchodzić na komputer ale mam taką wenę na napisanie pierwszego rozdziału, ze musiałam. Dobra to ja spadam i wracam wieczorem na drugim blogu :) .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz