piątek, 22 lutego 2013

Miłość trzeba budować, odkryć ją to za mało.

nie zmieniam się,
 nawet jeśli ktoś mówi Mi,
 że jestem dziwna. że mam własny styl.
 że żyję na swój sposób.
 że czasem próbuję oszukać Boga,
 albo stawiam sobie zbyt trudne zadanie
. ludzie patrzą na Mnie z góry i potrafią ocenić Mój charakter.
 plotkują, zazwyczaj nie znając faktów
. są też Ci, którzy we Mnie nie wierzą i całe życie czekają,
 aż w końcu podwiną Mi się nogi.
 znam też takich, którzy z góry zakładają,
 że coś Mi się nie uda.
 Mój sukces jest dla Nich porażką, 
a Moje życie będzie dla Nich odwieczną walką.
No siemaa. Weszłam na chwilkę tak , bo strasznie mi się nudzi , a do tego boję się wejść na aska , bo Danieloo już na mnie czyha :c hyhyhy , głupek. Dzisiaj była u mnie Gosia , ale ciekawie nie było. Oglądałam dzisiaj 6 cześć pottera i dwa razy 3 *.* Zakochałam się w Harrym z 3 części , ale on był booski :* Napisałam już 5 rozdział mojego opowiadania , ale wrzucę go na bloga razem z 6 , bo piaty jest krótki. Nie miałam weny i ten tego.  O czym tu napisać? Wczoraj na asku miałam pytania na temat mojej miłości x.x. Tylko nie wiem po co komu to z kim chodzę kiedy zerwałam i w ogóle. Dla mnie nie jest to interesujące.  O czym jeszcze mogę napisać ; d . Uroczkowi odwala , ale mu zawsze odwala więc to nie jest nic dziwnego. Tak sobie pomyślałam , że trzeba by było się z uroczkiem w lato umówić na jakieś spotkanie, bo Wkącu pojechał do wawy do agrest , a do mnie nie pojedzie? Jak on nie będzie chciał to ja do niego pojadę.  Co roobicie ? :3 Ja siedzę i zamulam. Miałam nadzieję , że chociaż trochę Harry mnie odciągnie od nudy , ale jak go obejrzałam to znowu zaczęło mi się nudzić. Jutro będę dużo czytała Hp i książe pół-krwi , bo chcę już    zacząć od nowa czytać HP. Tak se myślę , ze mogę nareszcie podzielić z kimś się moimi głupotami ; d , bo jak Daniel nareszcie zaczął wchodzi na GG to mam co roobić : D Ja spadam , bo mnie zaraz zabije , że mu nie odpisuje :C 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz