wtorek, 26 lutego 2013

Dzisiaj tkwi we mnie już tylko obojętność. A jeszcze wczoraj chciałam świat objąć ręką, jeszcze wczoraj tętniło we mnie szczęście. A dzisiaj jest mi to zupełnie obojętne..

zapewne, 
gdy ktoś pyta cię o Mnie otwarcie mówisz " a tak, 
znam Ją " .i
 właśnie w tamtej chwili tak perfidnie kłamiesz komuś w twarz.
 bo powiedz,
 czy wiesz jakie czasopismo czytam najchętniej?
 co ostatnio Mi się śniło?
 gdzie chciałabym pojechać?
 z czego będę zdawać rozszerzoną maturę?
 czy słodzę cappuccino?
 ile lekcji mam w środy? 
na jakie papierosy najchętniej wydaję kasę? 
za czym tęsknię lub czego Mi brak?
 ilu mam wrogów?
 widzisz,
 jestem Ci obca,
 a Ty otwarcie twierdzisz,
 że się znamy.
 hamuj piętą,
 koleś. 
No  cześć. Jestem chora , znaczy nie , że chora , ale tak się czuję. Nie mogę oddychać , bo cała klatka piersiowa mnie boli , mam bóle głowy , dreszcze i gwałtowne huśtawki nastroju ; / Słucham muzyki , jem i piję oraz rozkminiam. Jak to jest , że wszystko tak szybko nam ucieka , przecież cała młodość spędzamy na uczeniu się , a potem kiedy dorośniemy zakładamy rodzinę i idziemy do pracy , aż w końcu zostaje nam starość i nic nie możemy zrobić , bo siedzimy w fotelu zmęczeni tą pracą w dorosłym życiu , a więc po co to wszystko ? Czemu czas nie stanie , żebyśmy mogli zrobić to co chcemy jedną tą najważniejsza rzecz. Dołuje się dołującymi piosenka , naprawdę fajnie. Nie wiem dlaczego , ale lubię się dołować , nie wiem dlaczego , ale jest to dla mnie takim ukojeniem , zamknięciem się w swoim świecie , bo jestem pesymistką nigdy nie patrzyłam na świat z optymistycznej strony , bo nie umiem po prostu zwyczajnie nie umiem. Ja zaraz lecę , bo głowa mi pęknie >.< Jak tak oglądam moją pierwszą notkę to tak myślę , że to wszystko było takie , hmm głupie ? Tak zapewne. Dzisiaj cały dzień płakałam  jeśli mnie znasz to wiesz , że jak płaczę to nie oznacza to , że jestem zła , smutna czy cokolwiek innego tylko , to że wypłakuje stare rany tym bardziej je rozdrapując i budząc uczucie smutku , który jest mi tak bardzo potrzebny do życia. Smutek to mój tlen , narkotyk i Bóg wie co jeszcze. Tak , teraz będą beszty na asku typu lecz się i wg. , ale co ja poradzę , że tak jest? To nie ja kształtowałam sobie charakter tylko ludzie i świat to oni postawili mnie w przekonaniu , ze co wesołe jest złe. Jakoś nie czuję się przez to gorsza , bo wszyscy są tacy sami tylko kryją się za maskami fałszu. Coś mnie dzisiaj wzięło na charaktery i jeszcze bez minek. Ja juz będę spadać , bo zaraz umrę. 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz