środa, 20 lutego 2013

nie lubię, gdy mijamy się na ulicy bez żadnego słowa. gdy wbijasz we Mnie swój wzrok bez żadnego uczucia. nie potrafię zrozumieć, dlaczego już ze sobą nie rozmawiamy. nie rozumiem, jak mogłeś próbować mi wmówić, że da się przestać kochać.

nie lubię, gdy mijamy się na ulicy bez żadnego słowa
. gdy wbijasz we Mnie swój wzrok bez żadnego uczucia.
 nie potrafię zrozumieć, dlaczego już ze sobą nie rozmawiamy.
 nie rozumiem, jak mogłeś próbować mi wmówić, 
że da się przestać kochać.
Hejkaa. Co tam u was?;) U mnie w porządku chociaż mogłoby być lepiej , ale nie narzekam, bo wszystko może wtedy się zawalić. Teraz jestem na laptopie dady więc wiele nie mogę zrobić , ale jak tata kupi mi nowa klawiaturę to zacznę pisać regularnie. Dzisiaj myślałam  ze napisze 5 rozdział opowiadania, ale klawiatura się zepsuła i pisała coś takiego: nyh6h xd. Mam taki pomysł na wygląd bloga , że muszę go zrobić jak najszybciej, Mam nadzieje , że tata szybko kupi mi tą klawiaturę.  Teraz będę także do każdej notki dodawać <w  miarę możliwości> moje zdjęcie , bo skoro już zobaczyliście mój ryj to co wam szkodzi ?:) Okej zrobiłam szybko zdj i proszę cieszcie swoje ryje! :D 
Tak was bardzo kocham , robaczki :* 
Bardzo mnie tu widac , hyhyhy :D 
Lololo < 3 Autko od mojej siostrzenicy w tle , hyhyhy : D 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz