niedziela, 20 stycznia 2013

P.S. Oddychaj tlenem a nie wspomnieniami. I nie obracaj się. Nie obracaj.

  Mam 1906 powodów by nie zmieniać swych przekonań.

No cześć. Dzisiaj notka poranna :P.Postanowiłam napisać co wczoraj się wydarzyło po napisaniu notki. No więc gadałam z Gosią na skype. Zadzwonił do mnie kolega czy wyjdę na dupoloty <jabłuszka jak wolisz ;P> Zgodziłam się. Wyszłam, a Gosia napisała do mnie esemesa:
Czemu idziesz do Szymona?
Nie idę do Szymona piszesz, a nie wiesz nawet o co chodzi. 
Jeju, Ja się tylko zapytałam. Nati dlaczego ty mnie nie lubisz?
Gdzie ci napisałam, że cię nie lubię? 
Dalej już nie pamiętam. Wiem, ze potem dałam tacie telefon, bo cały czas wysyłała mi wiadomości. Wróciłam do domu i napisała mi : 
Idziemy w niedziele do jagódki?
Jutro?
Tak
Okej.
I znowu będzie ciapka.
Z lodami :PP
Ale bierzemy deser.
Może ty ja nie mam kasy. Zbieram.
Jezu, zdecyduj się najpierw mówisz , że idziesz , a potem, że nie! Także ogar.
Gdzie ci napisałam, ze nie idę!
I tak się to zakończyło Nie napisałam jej, że nie idę. Jeśli ona tak to odebrała to już nie moja wina i nie jestem na nią zła czy coś, ale nie musi za mnie decydować czy idę czy nie. Może za mnie nie decyduje ale denerwuje mnie to, że ja nigdzie nie napiszę, że nie idę  a ona mówi, że nie idę więc to ona powinna się ogarnąć. Boże! Co się ze mną dzieje? Nienawidzę słowa "ogarnąć", a sama go używam. Coś mnie sprowadza na złą drogę ;P Ciekawe co? A może kto? :D Dzisiaj o 15 przychodzi do mnie kolega. Znaczy nie jest to do końca pewne ale raczej tak. Myślę co porobić. Może w coś pogramy lub obejrzymy jakiś ciekawy Horror? Ja stawiam Horror raczej na nocowanie u kogoś ale na przyjście też może być. Nie wiem dokładnie co będziemy robić. Potem będziemy szli na jabłuszka lub jak wolicie dupoloty :) To jest chyba najdłuższa notka ze wszystkich. Miałam też opowiedzieć o śnie ale nic mi się szczególnego nie śniło. To raczej był taki tam sen o ninja. O czym mogę jeszcze napisać? Przepraszam jeśli piszę jak kompletna idiotka ale to nie moja wina. Wstałam dopiero o 11 więc jeszcze dobrze się nie ogarnęłam nawet jestem jeszcze w pidżamie dopiero zaraz idę się myć. Czyli po tej notce. Zaczęłam też pisać opowiadanie ale to raczej już na nowy blog niż pisać go tutaj ;) Na razie zostaje ono w moim najtajniejszym miejscu w komputerze. xD 

1 komentarz:

  1. Obiecałam ci założyć bloga i to zrobiłam, a teraz ciesz się!

    OdpowiedzUsuń