środa, 23 stycznia 2013

Bycie niezauważaną ma swoje plusy.

  nie będzie wiecznie źle. za kilka tygodni, miesięcy, może za rok, czy dwa lata - wzejdzie słońce, które roztopi to, co zastygło mi w środku. serce, które przez Niego umarło.

No siemka. Dzisiaj gorzej niż wczoraj.  W nocy nie mogłam spać. Strasznie bolała mnie głowa. Myślałam, że umrę. Ale nie o tym mowa. Dzisiaj miałam wielką ochotę pograć w simsy 3. No okej robię tam matkę , ojca dwie córki, jedna nastolatka , druga małolata. Dobra wprowadzam ich do byle jakiego domu potem wyprowadzam ich i wprowadzam do fajnego dużego domu, mebluję go i meblowałam go godzinę ,a grałam tylko pół godziny xd. Dzisiaj rodzice przenieśli mi biurko, bo jutro będę miała już kanapę. ;P Dzisiaj też wreszcie zasięgłam po książkę z biblioteki. "Pamiętnik nastolatki 4" Moja druga ulubiona książka po Harrym Potterze. Kupione mam trzy części: 1,2, 2 1/2. 3,4,5 mama kupi mi na urodziny. :) Teraz oglądam "Sędzie Anne Marie Wesołowską" i zamulam. Mam teraz wielki problem. Nie wiem czy wypić kakao czy grappe ;D . Ale chyba napije się Grappy. No, dzisiaj mam chociaż lepszy humor do pisania notek, Grałam dzisiaj też w minecrafta ale jakoś nie za bardzo mi szło. Po prostu mi się nie chce. Myślę nad napisaniem jakiegoś fajnego opowiadania. Tyle, że o czym? Nie wiem. Dodałam wczoraj czy przedwczoraj moje zdjęcia na fb . ;D
Na końcu notki je dodam. Hahha. Wreszcie dodaje moje zdjęcie :) Cieszmy się!:P Nie wiem co mogę jeszcze napisać. Siedzę i myślę o czym tu jeszcze napisać. Nie mam o czym więc ja spadam. Łapcie moje zdjęcie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz