niedziela, 28 lipca 2013

Miłość jest ważniejsza niż presja by być doskonałym.

W tęsknieniu za kimś nie chodzi o czas, 
który minął od kiedy ostatnim razem się widzieliście, 
czy rozmawialiście. 
Chodzi o te momenty kiedy robiąc coś zdajesz sobie sprawę,
 jak bardzo chciałabyś,
 by ta osoba była teraz przy Tobie.
Byłam dwa tygodnie na kolonii. Niby zwykłe dwa tygodnie, a tyle zmieniły w moim życiu. Poznałam wspaniałe osoby na których mogę polegać i wspaniałego chłopaka, którego mocno kocham. Zwie się Szymon. Jest najwspanialszym chłopakiem jakiego mogłabym sobie wyśnić. Cóż doprawdy mieszka on w Bielsku,ale nie ma to dla mnie znaczenia. Wątpię w to czy on kocha mnie tak mocno jak ja jego,ale dzisiaj powiedział mi jedno zdanie,które mnie wzruszyło do łez. Mianowicie:
-Mi będzie brakowało tylko Klaudii. 
-A ja? 
-Ty jesteś ze mną. 
Te niby głupie słowa,ale z jego ust wydały się tak prawdziwe,ze przez ułamek sekundy myślałam,że to sen. Naprawdę nigdy nie czułam się szczęśliwsza. Minęły tylko dwie godziny od kiedy go nie widzę,a ja już tęsknie. Chcę znów go spotkać,poczuć jego zapach, pocałować, przytulić, poczochrać jego włosy i mocno do siebie przytulić. Ale muszę cierpliwie czekać na spotkanie i wyczekam jakoś.... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz