czwartek, 4 kwietnia 2013

Najlepsze rzeczy w życiu są niewidoczne - dlatego zamykamy swoje oczy kiedy całujemy, płaczemy i marzymy.

możesz cierpieć ,
 możesz stać się najgorszym człowiekiem ,
 ale po chuj ? 
podnieś się , 
weź głęboki wdech , 
zatrzymaj powietrze w płucach i pomyśl : 
ktoś kto ma gorzej daje radę ,
 więc czemu nie ja ?
 wypuść powietrze uśmiechnij się i spełniaj marzenia , 
bo do tego zostaliśmy stworzeni 
Przepraszam za to,że tak długo nic nie pisałam,ale nie miałam czasu. Zaraz po notce spać,więc dużo chyba dzisiaj nie napiszę. Znowu zmieniam wygląd bloga... Nie zmieniam na jakiś weselszy tylko smutny... piosenki też będą smutne,bo coś mi się stało. Zakochałam się w tych smutnych rzeczach. Musze założyć tumblra tylko nie mam czasu, ech no cóż... Ostatnio nie umiem zasnąć... cały czas myślę o okropnych, smutnych rzeczach i najgorsze jest to,że nie wiem dlaczego. Jutro napisze dłuższa notkę, a teraz dobranoc... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz