wtorek, 9 kwietnia 2013

Życie to nie magia . To realistyczny film , który zasługuje na Oscara .

nie wiesz jak to jest kiedy nie masz żadnego nawet najmniejszego powodu by rano wstać i funkcjonować przez jakieś 12 godzin.
 nie wiesz jak to jest wymuszać uśmiech, 
by nie było zbędnych pytań.
 nie wiesz jak to jest patrzeć na swoje własne marzenia,
 które spełniają się komuś innemu.
 nie wiesz jak to jest brać oddech z bólem, 
który przypomina Ci o wszystkim co minęło, 
więc nie pieprz że mam bajkowe życie, 
bo nawet jeśli wydaje Ci się,
 że moje problemy to zwykłe błahostki dla mnie mogą być czymś cholernie ważnym.
 czymś czego
 Ty nigdy nie zrozumiesz.
Próbuję pisać codziennie notki chociaż to nie jest takie łatwe. Dzisiaj była u mnie Wiktoria i zakuwałyśmy. Wczoraj mówiłam,że miłości nie potrzebuje, a dzisiaj jej tak bardzo chcę. Jeszcze trochę i wakacje. Może dociągnę... chociaż... co ja gadam?! Ja nic nie czuję. Masz tego co chciałeś, więc teraz się nie odwracaj i trzymaj ode mnie z dala. Chciałam napisać wesołe opowiadanie, a napisałam coś przy czym można się wieszać. Czy ludzie nie mogą się zamknąć i przestać próbować mi pomóc? Jest przecież tylko płacz i nic więcej.. Chciałabym napisać wam coś sensownego,ale wiecie nie potrafię. Ja już nie wiem coś się dzieje.. Jestem tym wszystkim wykończona. Udaje,że jest dobrze, a tak naprawdę nie ma nic... tylko przerażająca cisza... cisza której nawet mój krzyk nie potrafi przebić. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz