piątek, 15 marca 2013

Życie jest P-I-Ę-K-N-E - Czujesz ten sarkazm?

cisza  ci którzy znają zatoki
 szczerości  rozbijają się o klify
 kłamstw bezsenności stojąc
 patrze na smugę światła  która
delikatnie oświetliła  szczyty zamku
 niezdobytego  stojąc wsrod blekitu
oceanu  kusisz gawędą moje serce
i tylko milosc ktora znala slowa basni
  ukryla sie u wybrzeży melancholii  zyc
 zyc bez pragnien  w chłodnej toni wod
 zatopc  przytlumone pragnienia serca
naturo nie wdzieczna dlaczego  wpoila
memu sercu milosc  ktora ostrzem
objetosci co dnia  kroi moje smutne
serce  i tylko szeleszczace kartki  mojego
 pamietnika  pokrywaja sie kurzem
opowiadajac smutna historie
zyc zyc samotnie
blyszczec w swietle starosci
 bo nikt nie zrozumie serce
mojego  i ciszy z ktorych
skladaja sie moje dni...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz