wtorek, 5 marca 2013

Może myślisz, że to dla mnie łatwe, ale tracę oddech , gdy widujemy się przypadkiem

Na tej drodze bywa ślisko 
W jednej chwili tracisz wszystko
 Wszystko,
 co masz,
 Tracisz: 
godność,
 instynkt i twarz
 Cel jest jedyną misją 
Bo łatwo upaść jest tak nisko
 Czujesz tylko smutek,
 złość i wstyd 
Prócz tego nie masz już nic
No cześć. Dzisiaj sobie tak myślę o moich zainteresowaniach. Interesuje się wieloma rzeczami. Jednym z nich są ludzie uzależnieni np narkomani. Lubię sobie o tym poczytać tak dla siebie ;D . Znam każdą nazwę narkotyków i ich działanie ^^ .  Zakochałam się od nowa w Tristanie *.* A dokładniej w tym : KILK. Musze zmienić jeszcze raz wygląd mojego bloga , bo jest za kolorowy ;D. Tak w ogóle to znalazłam stare zdjęcia z GSM, aż się popłakałam :C Tęsknie za tymi przyjaciółmi ;c Dobra zaraz zrobię dłuższą notke , bo teraz muszę zmienić ten wygląd ;d . 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz