niedziela, 17 marca 2013

to przyjaźń? Może lepiej o tym nie mówmy.

 Nigdy nie daj sobie wmówić że nie warto 
Żyć nie warto z wiara podartą
 Upadek boli bardzo wiem ale wstań i walcz dalej..
Haii <33 Co tam u was? ;3 U mnie nie jest tak źle. Macie takich przyjaciół, że możecie im powiedzieć wszystko? Dosłownie wszystko? Ja chciałabym mieć, ale coraz bardziej mniej wierze, że takie coś w ogóle istnieje. Miałam kiedyś przyjaciółkę. No cóż, nasze drogi się rozeszły tak już bywa. Chciałam jej dobra nie wiedziała tego chyba. Nie ma co gdybać wybrała swoja drogę, ja jej  już nie pomogę. Z resztą niby tacy przyjaciele, a za plecami skurwiele. ;d Ale jak tu wierzyć w przyjaźń ja miało się taki "przyjaciół' jak miałam ja? Ale nie ma osób , którym można ufać bez granic. Nie oszukujmy się światem rządzi zawiść, zazdrość, chamstwo i obłuda. Tu usłyszy tam opowie i potem głupa uda.
// W nocy nie umiałam zasnąć, ale co tam ;D Słuchałam muzyki i tak sobie myślałam, ze potrzebuję takiej małej podpory. Tyle, że ja dla przyjaciele zrobię wszystko, a on tylko mnie oleje.
Pff.
/// Kurde dzisiaj mam tyle do opisania ;o, ale nie wiem czy w jednej notce to napisać.
/// Jutro coś napisze ;o Albo jeszcze wieczorem, bo muszę pisać opowiadanie , zioms ;d 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz