piątek, 8 marca 2013

Wyjdźcie z psem. Zdrzemnijcie się. Ale przestańcie się martwić. Bo jedynym lekiem na paranoje jest być. Tutaj. Tam gdzie jesteście.

    A co będzie,
 gdy za 10 lat wpadniemy na siebie przypadkiem?
 Będziemy mądrzejsi, 
bogatsi w doświadczenia...
 A co będzie jeśli uczucia ze szczenięcych lat powrócą?
 Ja wiem co wtedy będzie.
 Rzucimy wszystko w pizdu i razem uciekniemy tam,
 gdzie nikt nas nie znajdzie.
 A potem najprawdopodobniej znowu odejdziemy od siebie bez słowa wyjaśnień.
 Tylko tym razem już nie będziemy mieli do czego wrócić.



Heej. Co u was? :) No, a tak w ogóle to wszystkim kobietom życzę dużo miłości i sukcesów w nauce i pracy ;) Dzisiaj w szkole było spoko, no oprócz chłopaków =.= Mieli nam zrobić niespodziankę. Wyszło na to, że rzucili nam paczkę czekolady bez życzeń,ale to nasza klasa wiadomo było, że tak będzie ;D Po szkolę uczyłam się roli i zjadłam obiad. Potem poszłam na kółko misyjne. Gam ucznia. Będę chłopakiem, jooł ! :D No wróciłam i jak widać siedzę z wami ;3 Jutro o 11 może idę z Gosią do mc,a jak się wyrobie to przed tym do fryzjera. Jak nie to pójdę w następna sobotę. Dzisiaj taka krótka notka, bo nie mam zbytnio czasu opisywac wszystkiego choć obiecałam, ale cóż życie... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz