poniedziałek, 24 grudnia 2012

Wiem, że do niektórych spraw mam zbyt chłodne podejście, bo idę twardo przez życie i nigdy nie chciałam lecieć.

No cześć ; * . Dzisiaj wigilia ; 3 . Specjalna notka. Życzenia i najtrudniejsza do opisania rzecz. Napisze tu o ludziach dla mnie ważnych i za co ich kocham oraz jak zerwałam z Mikołajem , taa. Trudna sprawa no ale czas o tym napisać . Najpierw życzenia.
Nie życzę wam czegoś szczególnego . Nie życzę wam spełnienia marzeń tylko zapału do spełniania tych marzeń Zapały do pracy i dobrych ocen w szkole. Brak konfliktów z rodziną i światem. Szczęścia i zdrowia. Żeby ludzie się na was nie zawodzili i wy na nich. 
Wesołych ŚWIĄT! . 


To co opisujemy ? ;3 . Muzyczka: 


Karolina- Poznałam cię.. Nawet nie wiem jak. To chyba było na urodzinach Darii ? Jak dobrze pamiętam. Wiem , że zawsze mogę na ciebie liczyć i nigdy mnie nie zawiedziesz. Nasze częste kłótnie , awantury pokazują jak bardzo się kochamy i chcemy dla siebie jak najlepiej. Pamiętasz jeszcze jak broniłam cie w piaskownicy ? Taka tam głupia Natalia w warkoczykach z grabką w dłoni mówi: ZOSTAWCIE JĄ! ALBO WAS POSYPIE PIASKIEM . JUŻ UCIEKAĆ DZIECIACZKI!! HAHAHAHAHA. 
To z tobą mogę pogadać o HP i tylko ty wiesz jak baardzo jest dla mnie ważny, choć to tylko książki i film .

Daria. - Gadałam z tobą na gadu przed chwilą , głupoluu ;3 . Poznałyśmy się na dwoorze. Jesteś dla mnie najważniejsza. Mam nadzieję , że nie zapomnisz mnie nigdy , nawet jeśli ten głupi czas będzie chciał nas rozdzielić. Nasze rzucanie się poduszkami i bluzkami oraz butami. Nie ma co jesteśmy głupie i dobrze to wiemy. Nasze opłakiwania nad głupotą mężczyzn z filmów , płakanie nad tymi debilkami z filmów oraz zabawy w HP. Oglądamy sierotę ? : o Czemu nie. Z tobą nic nie jeest straszne ;3 . Jesteś dla mnie najwazniejsztm deebilem i dobrze to wiesz. Z tobą mogę pogadać o wszystkim. Nawet o zupie migdałowej -lol2- 

Ania H. - No siema? Nie wiem co to już jest. Wiem , że to czytasz więc odpowiedz sobie w myślach czy ty nadal darzysz mnie tą szczerością co kiedyś? Nadal mnie lubisz? Poznałyśmy się w szkolę ale nasza przyjaźń nawiązała się dopiero w tamtym roku . Nie wiem czy nadal mnie lubisz , może ci się znudziłam i odstawiłaś mnie na półkę ? Wiesz , trudno jest być przedmiotem na twoje gorsze dni albo zabawką na zrywanie z chłopakami. 


 Gosia- Poznałyśmy się na dworze. Nasze zwały na skype . ;3 . Hahaha I'am Papież . Jestę Zbyszkę ;3 . Nasze nocowanie u siebie. Rzucanie pralka, bicie się poduszkami, kłótnie , ciapkaa w jagódce , zabawy w rymy , miał - sraał na głos . Wszystko to tylko z tobą ! . Kocham cię < 3 . 

Olaa- No siema ; 3 Poznałyśmy się w przedszkolu xd . Nasze podejrzenia co do Szczepana . Malowanie się i udawanie motylków , kochanie w tych samych chłopakach , słodkoo : 3 . 

E o mikołaju jednak napiszę kiedy indziej. Przepraszam , nie umiem :C . 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz