poniedziałek, 10 grudnia 2012

Nasza relacja już i tak była skomplikowana.

No siemaszeee ; 3 . Co tam u was  ? Postaram się zroobić długą notkę , dla was ;3 . Nie wiem o czym . Może napisze o tym co działo się przez ostatnie dni ?
Eee... Nauka x.x . Czasem wypady z przyjaciółmi . ;3 . Teraz ogółem strasznie dużo czasu spędzam z Marcinem. Jest dla mnie jak brat i nie wyobrażam sobie , że kiedyś do niego zadzwonię , a on nie odbierze , wiem , że zawsze mogę na niego liczyć , a on na mnie , bo jesteśmy przyjaciółmi i darzymy się bezgranicznym zaufaniem. Kiedy to się ja z nim tak zaprzyjaźniłam ? Ostatnio. Gadaliśmy sam na sam i tak wyszło , że strasznie się polubiliśmy . Ostatnio pożyczył mi bluzę i tak słodko mnie złapał za rękę , ale jesteśmy tylko przyjaciółmi i wiem , że on nie chce nic więcej. Nie ma zbytniego poparcia na miłość jak to mówi: za wiele razy miłość kopnęła mnie w dupę , żeby teraz od nowa to wszystko przeżywać  po czym znowu jak palant spadnę na dno i będę się czołgać i błagać o wybaczenie tych , których najbardziej nienawidzę. " Może i ma rację. Ja tam nie wiem. Ostatnio kolega pytał się mnie o chodzenie. Odmówiłam , no bo jak mogę być z kimś jak ja dobrze jeszcze nie zapomniałam o Mikołaju? Nadal mu ufam bezgranicznie chodź wiem , że tylko się mną bawił , nadal jest tam głęboko w moim głupiutkim serduszku i nie umiem go z mojego serducha wyjąć, a tak po za miłością to w szkolę jest spoko. Nie ma jakiegoś wielkiego problemu z nauczycielami , :3 Nawet załapałam dzisiaj dwie piątki ;3 .Zaraz idę się myć , poczytać trochę HP i spać , a jutro znowu do piekielnej szkoły -.- .  Dzisiaj , króciutka notka ale jutro postaram się DODAĆ i do tego DŁUGĄ! . Przepraszam , że tak rzadko wchodzę ale mam tyle spraw na głowię , że nie daje radu sami rozumiecie mam tez inne życie po za komputerem ;c .
Bayoski  ;3 .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz