niedziela, 2 grudnia 2012

rzadko inteligencja idzie w parze z urodą, ale u mnie tak się jakoś złożyło.xd

No siema. Dawno nie pisałam. Nie miałam czasu i chęci .Ale teraz już obiecuje regularne notki. Teraz napiszę długo notką <jak dam rade>. U mnie nic ciekawego się nie zmieniło. Niestety , żyję , oddycham, myślę i  czuję ból. Ale cóż ... Nikt nie powiedział , że w życiu będzie świetnie , łatwo i gładko . Teraz siedzę i się nudzę. Zaraz coś zjem i zrobię sobie gorące kakao .  Żeby nie kłamać to ja idę robić sobie kakao i potem dopiszę coś do notki ;d .


Okej. Tata grzeje mi mleko ;d . No to na czym ja skączyłam ? A tak , nauka. No więc w szkole jest spoko. Jednym słowem nie jest  źle ;p . Jakoś sobie daje rade. Na matematyczkę jestem wściekła ale cóż , tak już jest ;D . Moja koleżanka o 20 . 45. wejdzie na skype. więc czekam. Ta notka zapewne będzie  krótka jak wszystkie moje notki :c . Ale cóż nie mam zbytnio czego opisywać. ;d Jutro znowu do szkoły na ósmą , wykańczam  się  -,- :D  Nie wiem o czym pisać.


Haha. Zapisałam to sobie i kończę to dopiero teraz ; o . Napisałam to prawie  miesiąc temu. Nie wiem o czym gadać. U mnie trochę się zmieniło ;3 .Lepsze kontakty z 6 c i zwały na przerwie z Wiką , a odpały na lekcjach z Olą <3 . Kocham was chłopczyce z burdelu . haha , lubię was denerwować ;3 . Ostatnio pokłóciłam się z Karo. Poszło o temat miłości, płakała mi na ramię i mówiła jaka to ta miłość pierdolnięta. Spójrzmy prawdzie w oczy. Też tak uważam ale nikomu się o tym nie żalę , nawet przyjaciółce ;d . Powiedziałam jej ,  że powinna ruszyć dupę i zapomnieć o miłości , a nie cały czas się nie zadręczać. Ja już przestałam myśleć o miłości i wyszłam dzięki temu na prostą . Ale z Karoliną tak nie ma od razu się obraziła. No nic. Wczoraj się z nią pogodziłam ale nadal jesteśmy na siebie złe. Niby wszyscy myślą , ze jest między nami ok ale nie jest , a Karolina nawet nie chce żeby było . Nie wiem czemu wszyscy się tak na mnie uwzięli . Nie jestem lalką , która będzie zawsze modna. Wszyscy myślą , że właśnie taka jestem , bo interesuje się Japonią i lolitami. Po prostu lubię lolitki , bo wyglądają słodko : 3 .  Eh, wszystko się wali -.- . Nawet myśleć mi się nie chce , a jutro jeszcze ta szkoła, nie mogę ja wysiądę i uczuciowo i fizycznie. Czemu życie tak boli ?  Dobra , nie będę się tak użalać . Mam nową klawiaturę i myszkę  : >  No słuchawki też ; 3 .  No właśnie. miałam już jednego bloga , a nawet mnie nie znacie . ;d
Zainteresowania :
różne subkultury , Japonia <3 , lolitki, muzyka, fotografia, książki, Viktoriański gotyk ;d .
Co lubię:
Cole, wypady z przyjaciółmi, pizze, śmiech, przerwy, książki, Japonię, Lolitki, muzykę , zwierzęta, cycki i zimną whyski .
Czego nie lubię:
Kłamstwa, papierosów, lekcji, nauczycieli , plastików, hejterów , dwulicowości .
Ulubiony kolor : czarny, czerwony, biały, szary , ciemny brąz . ;d .
Ulubiona książka: Harry potter <3 .
Film: Harry Potter  <3 .
Imię: Natalia ? ;d .
Nazwisko: Po tacie ;d .
Mieszkam w domu.
Mam psa Barego i rybki ;d .
Jestem wredna , głupia , szczera , cyniczna i wszystko co najgorsze. Wole stanąć ,za tym najbardziej biednym niż tym co tak baardzo leci na forsę ! .
No i co to chyba tyle ? ; o . Bayoski <3 .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz