czwartek, 13 grudnia 2012

Przez zranione serce dusza uchodzi najszybciej.

No siemka ; > .  W szkole lajciik ; 3 . Teraz napisałam samoocenę ; p Trochę tak głupkowato wszyła , ale co tam ! ; D  Zmienię zaraz wygląd bloga ; 3 . Chociaż może nie , nie wiem :D . Jeszcze zobaczę i raczej będzie na moim blogu muza ! ; o . Tak , tak opisywanie mojego dnia. x.x .  No więc tak .. Ja nie wiem co dzisiaj robiłam : o . Hehe mam już tak wielką sklerozę , że nie wiem co się dzieje , bo po pięciu minutach zapominam ; 3 . Wiem , że w środę na w-fie strasznie lamiłam serwy : c . Zawsze mi dobrze idzie i nawet dostałam -5 z serwowania , bo drugie zrobiłam z ręki ;d , a potem bum! Nie umiem. xd . Słucham kawu i tak myślę ile ja ślepych miłości przeszłam -.- .
1. Adi
2. Łukasz < łoker ;d >
3. Daniel G.
4.Kordian.
5.Wiktor
6.Paweł D.
7.Daniel Ch.
8 Matt W.
Lol . ;o  Ile ich było. xd Nie no nie ma to jak takie tam dziecinne zauroczenie , dobrze , że już z tego wyrosłam , bo chyba rozniosło by mnie od środka ^^ . Pachnę męskimi perfumami :D . Tata sobie nowe kupił to zobaczyłam i teraz nimi pachnę , aż za bardzo : o . xd . Dzisiaj czuję ciężką nooc . Będę zapewne płakać w poduszkę i mówić jakie to te życie jest złe , albo znowu będę rzygać . Taa. Gdy się źle czuję po prostu idę do łazienki i rzygam , na siłę , bo wtedy tak jakby wyrzyguję ten ból co czuję. Wiem, że może to jest chore , ale robię to rzadko i wcale nie czuję się przez to wiązana robię to tylko dlatego , że to chyba lepsze niż cięcie się co nie ? No właśnie. Kurwa, ja nadal ufam noo ! . Za niedługo jadę z koleżanką do galerii więc wtedy zrobię foty i dodam , OBIECUJĘ! .  No , wtedy też obiecywałam i nie dodałam , bo jednak nie było czasu kiedy jakoś porobić. Ostatnio na nic nie mam ochoty tylko się powiesić. Ciekawe ile osób bolałoby to , że umarłam ? Ile osób przyszło by na mój pogrzeb? Nie powiem że nie jestem ciekawa , ale nie sprawdzę , dzienki , nie chcę ; 3 < błąd specjalnie> : ) .
Paa. ;d .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz