czwartek, 22 sierpnia 2013

Wiesz, jak ciężko iść do przodu przed oczami mając wczoraj

"Jeżeli mnie kochasz, przyjmiesz mnie 
oszpeconego, kalekiego, starego, chorego, 
pod warunkiem jednak, że będę sobą. 
Jeżeli mnie kochasz, pragniesz mnie, 
a nie tylko mojego odbicia. 
Jeżeli mnie kochasz... "
Dzisiaj doszłam do wniosku,że ludzie mnie irytują. Na siłę próbują ze mną rozmawiać, chociaż widzą,że nie chcę. Mam wszystkiego dość, naprawdę. Wiem,że to może zabrzmieć dziwnie,ale chciałabym wybić wszystkie osoby żyjące na tym świecie. No, może oprócz jednej ważnej dla mnie osoby. Zaraz zabieram się do pisania opowiadania :D 

1 komentarz:

  1. Słowa bywają męczące. Słowa bywają chwalebne. Słowa bywają haniebne. Słowa bywają puste. Wszystko to w tych samych słowach. W tych samych sytuacjach. W tych samych chwilach.
    To jest magia.
    Słowa świadczą o autorze, nie zawsze jednym.
    Warto słuchać. Każdego. Nawet głupca. Nawet szaleńca. Nawet mordercy.
    Tych, których nikt nie słucha. To klucz.
    Perła w zamulonym dnie.
    Cenny skarb, którego nikt nie szuka.

    Raziel

    OdpowiedzUsuń