piątek, 2 sierpnia 2013

Niektórzy ludzie czują, że nie zasługują na miłość. Odchodzą po cichu donikąd, próbując zostawić to wszystko za sobą.

To słodkie,
 kiedy ktoś wie o Tobie nawet najdrobniejsze szczegóły. 
Nie dlatego,
 że bezustannie mu przypominasz,
 ale dlatego,
 że po prostu zwraca na to uwagę.
ŹLE,ŹLE, POTWORNIE ŹLE! Pokłóciłam się z Szymonem :( W sumie.. czuję,że jest na mnie wkurzony. Uważa,że znalazłam sobie innego. No do jasnej cholery, przecież ja poza nim nie widzę nikogo innego. Kocham go najbardziej na świecie. Jak zasypiam czuję jego zapach, wstaję czuję jego zapach, gadam z kimś słyszę jego głos! Gdyby wiedział co wczoraj zrobiłam. Postanowiłam sobie zrobić herbatę. Wszystko ok, aż nagle patrzę. Zrobiłam dwie herbaty, jedną dla niego. Potem postanowiłam sobie zrobić BUŁKĘ. ZROBIŁAM PIĘĆ CZTERY DLA NIEGO -,- Kocham go no. Bez niego moje życie nie ma sensu,ale on żyje w przekonaniu,że go zdradzam. To nie jest miłe,ale wiem co czuje. Ja też boję się,że ma pierwszą lepszą dziwkę na boku,ale ufam mu. Ufam, że mnie kocha i mnie nie zdradzi. Trudno mi udawać,że wcale nie jestem zazdrosna,ale się staram. Kurwa staram się! Jeszcze wszystko byłoby ok gdyby nie powiedział,że go nie kocham. Cały czas mu mówię,że go kocham,a on mi wyskakuje z takim tekstem? Po chuj bym płakała kiedy ze mną zerwał gdybym go nie kochała? I po chuj bym do niego potem wracała? Bo go kocham, tak kurwa strasznie go kocham. Jest dla mnie wszystkim. Całym moim życiem. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz