wtorek, 11 czerwca 2013

Mówią, pieniądze nie dają szczęścia - nie potrafią tego dowieść mówią, leżą na ulicy, wystarczy umieć je podnieść - ze spuszczoną głową nie mam zamiaru chodzić.

chwila jest piękna, ręce opadają z sił
mimo tego, ze jest jak jest warto żyć dla chwil
dopóki żyjesz ty a twoje serce bije w piersi
żyje pamięć o nich, choć sam jesteś bliżej śmierci
walczysz bo chcesz chociaż więdniesz jak kwiat
z dnia na dzień z roku na rok przybywa lat
nie zmienisz tego, tak było, będzie, jest tak
dziś spadać to sen, sen to lepszy świat
Jeju,ale mi się nic nie chce :(( Znów. Już nie mogę się doczekać wakacji i tych głupich wygłupów z moimi ziomami. Teraz siedzę w domy i zamulam... Nie mam ochoty wchodzić na fb, aska czy cokolwiek oprócz bloga. Po prostu nie chcę. Teraz mam tylko ochotę pójść podciąć sobie żyły,ale coś mnie tu trzyma i nie umiem odejść z tego świata. Ja chcę mieć osobę, ktorej mogę powiedzieć wszystko. Przytulić, pocałować i wiedzieć, że mogę z nim pogadać o wszystkim,ale no..........jak zawsze nic mi nie wychodzi. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz