niedziela, 12 maja 2013

"Bo po co mam się cieszyć miłością innych , jak sam jej nie mam ?"

minął już czas przesiadywania na ławce,
 i oglądania gry chłopaków w piłkę.
 minął już czas ognisk,
 na których nie było ani grama alkoholu.
 minął już czas wspólnego jeżdżenia na rolkach i rowerach.
 minął już czas zabawy w podchody.
 minął już czas, 
gdy nawet padający deszcz potrafił sprawić frajdę.
 minął już czas beztroskich lat dzieciństwa
 - wydorośleliśmy,
 zmądrzeliśmy, 
uzależniliśmy się, 
powyjeżdżaliśmy,
 zapomnieliśmy.
 minął już Nasz czas 
- dzieciaków,
 dla których liczył się każdy kolejny dzień.
 dzieciaków,
 którzy kochali życie
 - bo jeszcze do końca go nie znali.
Jak ja tu dawno nie pisałam ; o Nie potrafiłam w ogóle znaleźć czasu i chęci. Nie mam sił. Wszystko mnie dobija. Wyszłabym gdzieś,ale pogoda beznadziejna... Może napisze jakieś opowiadanie. Tak jak wczoraj i kiedyś jest tak samo. Smutek wplątał się w moje życie i chyba jest mu dobrze, bo ode mnie nie odchodzi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz